Częste pytania (FAQ)

W celu złożenia Zamówienia należy:
  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury
  5. (w komentarzu na ostatnim kroku podczas składania zamówienia), jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  6. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  7. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie
  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych adres e-mail oraz imię i nazwisko.
  2. Zakładanie konta nie jest obowiązkowe. Jeśli nie chcesz tego robić to przy składaniu zamówienia proszę wybrać opcję Zamówienia bez rejestracji.
  3. Jeśli w późniejszym terminie Klient założy konto na ten sam adres e-mail to wcześniejsze zamówienia pojawią się na tym koncie.
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  1. Płatność tradycyjnym przelewem na konto Sprzedawcy 75 1140 2004 0000 3902 7963 3955
  2. Płatności za pomocą bramki płatniczej Paynow, która oferuje metody płatności w postaci pay-by-link, BLIK oraz karty płatnicze. Obsługiwane banki: mBank, Alior Bank, BNP Paribas, BOŚ Bank, Pekao24, PKO, Santander, Citi Handlowy, Credit Agricole, Envelo Bank, Getin Bank, Inteligo, Millenium, Nest Bank, Noble Bank, PBS Bank, Plus Bank, T-Mobile, Toyota Bank, ING.
W przypadku braku dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia - zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Nasze produkty wysyłamy za pomocą InPost:
  1. Usługa paczkomat 13,99 zł
  2. Usługa kurier: 16,49 zł
  3. Odbiór osobisty: 0,00 zł (prosimy o wczesniejszy kontakt w celu umówienia odbioru)
Nasze przesyłki pakujemy ekologicznie bez użycia plastiku. Dostępne są również opcje pakowania na prezent oraz zero waste - napisz o tym w komentarzu.
Będąc w zgodzie z polityką firmy, za którą przemawia dbałość o środowisko, ilość produktów od ręki w naszym sklepie jest ograniczona. Jeśli dany produkt jest na stanie (oznaczenie 24h) to wysyłamy go w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty. Jeśli musimy go wyprodukować to potrzebujemy na to maksymalnie 14 dni (oznaczenie 14 dni). W przypadku zamówienia produktów z różnym terminem dostawy, terminem ostatecznym wysyłki jest ten najdłuższy.
  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 4 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  4. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  6. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  7. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport i dostarczenie) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
Regulamin naszego sklepu znajduje się tutaj.
Nasze dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy znajdują się na podstronie kontakt
Informacje na ten temat będą udostępniane na naszych profilach społecznościowych: Facebook, Instagram.
Aby usunac konto należy skontaktować się ze sprzedawcą używając danych kontaktowych lub formularza kontaktowego zawartego na podstronie kontakt. Proces usunięcia konta zostanie wykonany zgodnie z naszą polityka prywatności.
Klient ma prawo dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Oświadczenie odstąpienia od umowy należy przesłać na adres e-mail oraz umieścić wydruk w przesyłce zwrotnej. Oświadczenie powinno zawierać: Imię i nazwisko kupującego, nr zamówienia oraz sposób/nr konta na jaki ma być wykonany zwrot należności. Klient niezwłocznie po zawiadomieniu Sprzedającego o zwrocie wysyła zwracany towar na adres:
Mamelki Elemelki Magdalena Cegiełka ul. Wiśniowa 10/1 64-320 Wielka Wieś
Po otrzymaniu zwracanych produktów Sprzedawca sprawdza czy towar nie został uszkodzony. Następnie w ciągu 2 dni informuje Klienta o swojej decyzji (zwrot przyjęty lub nie). Po tym fakcie zwrot należności następuje w ciągu kolejnych 5 dni.
Klient powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sprzedającego, telefonicznie lub przez e-mail. Klient zostanie poinstruowany jakie są koleje kroki. Dane kontaktowe oraz formularz znajdują się na naszej podstronie kontakt.
  • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  • Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres mailowy podany na podstronie kontakt.
  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  • Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany
  • W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
  • Jeśli Klient życzy sobie otrzymać fakturę to podczas składania zamówienia w komentarzu (ostatni krok formularza zamówienia) powinna zostać umieszczona taka informacja wraz z danymi do faktury.
    Na stronie produktu umieszczone są wymiary poszczególnych produktów

    © Mamelki Elemelki 2021

    Ta strona używa ciasteczek. Dalsze korzystanie z niniejszej witryny oznacza akceptację na ich przetwarzanie Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ